|
dla pracowników sektora ubezpieczeniowego, którzy posiadają podstawowe nawyki i umiejętności językowe zwłaszcza w mówieniu.
Celem szkolenia jest:
- aktywizacja umiejętności i nawyków językowych,
- rozwinięcie sprawności mówienia, nabytej na niższym poziomie.
- zapoznanie się z czynnikami niewerbalnymi, wpływającymi na odbiór wypowiedzi interlokutora obcojęzycznego przez Rosjan.
Zakłada się aktywne uczestnictwo słuchaczy w zajęciach. Lektor przybliża sylwetkę typowego rosyjskiego biznesmena poprzez jego język, poprzez niewerbalne i werbalne zachowania.
Czas szkolenia: 20 godzin
Lp. |
Temat zajęć. |
Czas. |
1. |
Specyfika prowadzenia rozmowy i kultura logiczna wypowiedzi w języku rosyjskim.
|
2 |
2. |
Podstawowe zasady prowadzenia kurtuazyjnej rozmowy, będącej wprowadzeniem do rozmowy zasadniczej. |
2 |
3. |
Prowadzenie dyskusji na tematy zawodowe, podstawowe zwroty i wyrażenia. |
2 |
4. |
Pojęcia, związane z biznesem. |
2 |
5. |
Słowne oddziaływanie na rosyjsko - języcznego rozmówcę. |
2 |
6. |
Psychika Rosjan poprzez ich słowne zachowania. |
2 |
7. |
Próba publicznego zabierania głosu, struktury, zwroty. |
2 |
8. |
Wyrażanie opinii na dany temat tak, aby nie urazić rozmówcy czy słuchacza. |
2 |
9. |
Strategia zachowawcza wobec dłużnika, reprezentowanie zadania. |
2 |
10. |
Zachowanie zasad służbowego podporządkowania przy prowadzeniu rozmów.
|
2 |
|
RAZEM |
20 |
| Zapraszamy do wspólpracy! |
Pragniemy jednocześnie dodać, iż prezentowane w ofercie programy szkoleń są tylko propozycją.
W każdym przypadku jesteśmy bardzo elastyczni i z przyjemnością dostosujemy się do wymagań Państwa firmy... |